România

România

joi, 28 martie 2019

TRAG PRIMĂVARA DUPĂ MINE - Ludmila Maciuga










Ludmila MACIUGA
           Italia

     
       TRAG PRIMĂVARA DUPĂ MINE

          În adâncimea cerului albastru,
               Cu gândul,mă scufund în infinit,
                    Creatorul e grande-maestru,
                         Din norii suri,flori albe a zămislit

                              Văzduhu-i plin de dulci parfumuri,
                                   Primăvara cu drag,m-a îmbrățișat.
                                        Mă retăcesc prin labirint de drumuri.
                                             Primăvara ușor,m-a înaripat.

                                                  Trag primăvara după mine,
                                                        Zboară,atâtea păsări,pe alături,
                                                             Nouri se desfac în roiuri de albine,
                                                                  Câmpiile aștern iarba în pături.

                                                                       Pe alocuri,este o splendoare.
                                                                            Parfumate lacrimioare,violete,
                                                                                 Se invesc fermecătoare,
                                                                                      Mă salută jingaș,mărgărite.

                                                                                           Misterioasă forță,de natură,
                                                                                                Ce înflorește pe neaparat,
                                                                                                     Timpul e de aur,nu are măsură ,
                                                                                                          Muguri cresc pe neașteptat.

                                                                                            Cu primăvara mă i-au la dans,
                                                                                            Îmi cresc aripi la picioare,
                                                                                            Mă ademenește păna la ecstaz
                                                                                            Și-am uitat unde mă doare.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu