România

România

joi, 23 ianuarie 2020

Cele mai frumoase creații literare românești - Ioana Bocicu.













Ioana BOCICU
     România
                                                    DE VORBĂ CU LUNA


                                        De ce taci lună sau ceva nu-ți place,
                                        Ai învățat și tu că de aur e tăcerea?
                                        Sau ai auzit că celui care tace...
                                        Îi picură mereu pe buze, mierea.

                                        Când seara-i luminată cu lumina ta,
                                        Mă simt și eu un pic mai protejată,
                                        Simt că mă iubește și pe mine cineva,
                                        Nu sunt jucăria într-un colț uitată.

                                        Când te-arăți și lumina-ți strălucește,
                                        Ești frumoasă și plină de mister...
                                        Steluțelor din jurul tău, lumina le lucește,
                                        Păcat...că toate pân” la ziuă pier.

                                        Viața noastră e mister pe-acest pământ,
                                        Nu știm dacă de mâine vom mai exista,
                                        Dar atât cât mai avem cu viața legământ,
                                        Lună, să ne dai puțin din strălucirea ta.

                                        Tu știi să faci o noapte să fie frumoasă,
                                        Să creezi un peisaj ca-n paradis...
                                        Te rog trimite-mi o micuță rază
                                        Să-mi pot aprinde lumina unui vis.

                                        Măcar un vis...din atâtea mii de vise,
                                        Să pot schimba această lume-n bine,
                                        Sau un vis cu taine nepătrunse...
                                        Să-mpart pe-acest pământ, iubire.

                                        Tu care-aprinzi lumină-n sufletul pustiu,
                                        Trimite-mi putere cât sunt pe pământ,
                                        Să mă pot întoarce când n-o să mai fiu,
                                        În sufletele celor... pe care i-am iubit.




2 comentarii: