România

România

miercuri, 26 februarie 2020

Iubirea mea, autor Angela Mândâcanu













Angela MÂNDÂCANU
  Republica Moldova


                                                       IUBIREA MEA

                                             Maica nu te vrea, iubirea mea,
                                                  Pentru tine m-am certat cu ea.
                                                       Maica nu te vrea, iubirea mea,
                                                            Din voi două, am ales pe ea.

                                                                       Ți-am spus vorbe dure, vorbe reci,
                                                                  Ți-am spus că n-am iubit niciodată,
                                                             Te-am rănit, ca mai ușor să pleci,
                                                        Dragostea mea mare și curată.

                                             Maica nu te-a vrut, iubirea mea,
                                                  De-atunci am uitat și să zâmbesc,
                                                        M-am închis în sine-n lumea mea
                                                             Și mi-i greu să spun de mai trăiesc...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu