România

România

miercuri, 19 iunie 2019

Din lirica Taniei Tătar - Răzvrătire


Tania TĂTAR
România



                                                       RĂZVRĂTIRE

                                   Tu, Timp nebun, încetinește-ți ritmul
                                        mai fă popas la poarta viselor,
                                             nu poți să-mi tulburi mereu somnul
                                                  cu gândul ne-mplinirilor.

                                                                                              Atâtea mi-am dorit să fac în viață
                                                                                         timp prea puțin mi-a mai rămas
                                                                                    se tot scurtează această ață,
                                                                               nu pot neterminate să le las.

                                             Atât cât drumul merge înainte
                                                  voi face numai ce inima poftește,
                                                      aleg tot ce - mi trece prin minte
                                                           tu, Timp, îndrăznește și mi te împotrivește 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu