România

România

miercuri, 13 iunie 2018

Scriitori contemporani - Mioara BACIU, Ce faci când ceru-și cerne sita?

Mioara BACIU - România

CE FACI CÂND CERU-ȘI CERNE SITA?

     Ce faci la ora când întreb de tine,
          Când alizee-mi bat prin gânduri?
               Ți-e cald sau rece, rău sau bine,
                    Când Luna-și cerne stele rânduri?
                         Ce faci, la ora când îmi este dor
                               Să navighez prin clipe de iubire,
                                    Să-mi trilui calde vorbe de amor
                                          Să simt pulsând smintita fericire?
                                               Ce faci la ora când iar îmi e greu,
                                                     Respir poveri și inima-mi tresare
                                                          Și port pe umeri foc de Prometeu
                                                               Și bucuriile-mi sunt tot mai rare?
                                                                    Ce faci la ora când întreb de tine
                                                                          Îmi este dor și-mi este iarași greu?
                                                                               Te rog, răspunde-mi că-ți e bine,
                                                                                     Că-ți sunt  în gânduri, tot mereu
                                                                                          Și spune-mi că-mi vei fi tot tu ursita
                                                                                               Și că-ți voi fi din nou mireasa, eu
                                                                                                    Noi doi și cerul care-și cerne sita
                                                                                                         Prin timpul hărăzit de Dumnezeu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu