România

România

duminică, 17 iunie 2018

Scriitori contemporani - Ica GĂRGĂLIE, Azi...










Ica GĂRGĂLIE - România
                                                                                                                  



                                               AZI...

                    Azi mi-am prins în păr fire de argint
                         Nu am multe toamne...Ce ușor mă mint!!!...
                             Am doar primăveri, în lila mă îmbrac,
                                  Sunt în anotimpul florilor de mac

                                        În zori mă trezesc cu privighetori
                                             Ciocârlia-mi urcă triluri pân' la nori...
                                                  Eu culeg din lan roșii flori de mac,
                                                       Spice și cicoare... cunună să-mi fac

                                                        Cu privirea sus, dincolo de nori,
                                                             Iau din cer azurul și îl pun în flori
                                                                  Și din albăstrele îmi fac un buchet,
                                                                       Lângă ele pun un zâmbet discret...

                                                                            Îmi pun la urechi cireșe- cercei
                                                                                 Și mă ninge vara cu floare de tei
                                                                                      Cu parfum de roze seara mă răsfăț
                                                                                           Să nu vină iarna! ...Nu vreau să îngheț!...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu