România

România

joi, 8 februarie 2018

Iubirea sub semnul Dragobetelui - Dionisie-Dinu Pop










Dionisie-Dinu Pop
Marghita, Jud. Bihor


              FLORILE IUBIRII

         Caut stăruitor, trecutele iubiri     
              Printre trandafirii vieții multicolori
                   Din marea grădină cu amintiri,  
                        În nopți târzii, până spre dimineți în zori. 

                             Gândul mă îndeamnă stăruitor,             
                                  Bobocii dați în floare să-i găsesc,        
                                       Dar inima cu glas șovăitor                   
                                            Îmi spune, că e greu să-i întâlnesc.        

                                                 Privesc printre frunzișul anilor de altădată
                                                      Cu-a ochilor sclipire adolescentină,      
                                                           Dar florile iubirii nu mi se arată             
                                                                Deși, în minte am o splendită grădină.  

                                                                     Văd în sfârșit, prin frunze ruginite                      
                                                                Ascunse printre lujeri de butași,            
                                                           Câteva flori, aproape veștejite,              
                                                      Pe care le-am îmbrățișat, când erau mugurași.                

                                                Cu mâna tremurândă și zâmbetul pe față
                                            M-apropii să le mângâi, să sorb al lor parfum,   
                                       Dar spinii dimprejurul lor mă-țeapă        
                                  Și mă întreabă: - Unde ai fost pănă acum?

                             Trag mâna, din instinct de apărare,        
                        Dar rana de pe ea în inimă-o simțesc    
                   Și-atunci, cuprins de-o mare remușcare,
              Mărturisesc  și-mi cer sincer iertare       
         Că nu am fost în stare... la timp să le iubesc.     




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu