România

România

joi, 8 februarie 2018

Iubirea sub semnul Dragobetelui - Mioara Ardieleanu









Mioara Ardieleanu
Galați, Jud. Galați



           DRAGOBETE, ZEU PĂGÂN

                Te caut la hotar de veșnicie,
                     Lângă buza fremătând a poezie,
                          Clipă nebună, clipă păgână
                               Învolburându-se ca făptura
                                    Beată de iubire în lumină...
                                         Și-mi stau la pândă
                                              Pe un spin de trandafir,
                                                   Numărând boabe de sânge,
                                                        Numărând boabe de mir
                                                             Lângă luna înveșmântată-n
                                                  Norii  mistici de cașmir...
                                                       -  Floare de colț, mi te-ai ascuns
                                                                    Prin ascuțite stânci,
                                                                         Îmi spui cu doru-n glas...
                                                                              Eu, fremătând alene,
                                                                                            Prind soarele și stelele din zbor
                                                                                       Cu  gândul lăcrimând fuior,
                                                                                  Dor după dor, de mărțișor...
                                                                             -  Ne-am fost sortiți, îmi spui,
                                                                        Chiar și o simți, dar eu sunt efemeră,
                                                                   Mă pierd între Pleiade
                                                              Și-n creste neînvinse
                                                         De suflete, în clipa de niciunde...
                                                    Prind formă și lumină,
                                               Strivind prin cântul meu,
                                          Făptura, povara din adânc,
                                     Cu visul meu nătâng...
                                Semnele timpului pătruns
                           De ruga veșniciei, le regăsesc
                      În ochii minții învolburate de iubire....


Un comentariu:

  1. Sa fii inspirata inseamna ca esti in mijlocul vietii, ori ce ar fi de acu incolo, sper sa ne revedem inca 10 ani, de inspiratie, nu te astept sa te hotarasti ca poate ca mai vedem, intru direct, sper sa fii acasa.

    RăspundețiȘtergere