România

România

joi, 2 martie 2017

Metamorfozele inimii > Angela Mihai - Poezii de dragoste

Angela Mihai - Italia
























                  ÎMBATĂ-MĂ CU TINE

                 Cu vorbe dulci și mângâieri 
                 Aș vrea iubite să mă-mbeți
                           Și-apoi să-ți tremur printre gene,
                           Tu să mă plângi, prin lacrimi reci.

                                În patima dorinței intră-mi
                                Și tulbură-mi lăuntrul tot,
                                          Am să te beau cu tot cu clipă
                                          Cu tine vreau să mă îmbăt.

                                               În dulci fiori voi curge-n tine
                                               Printre plăceri neângrădite,
                                                         Și-am să te sorb cu un sărut, 
                                                         Cu tine să mă-mbăt iubite.

                                                                                Prelinsă-n cald prin agonie
                                                                                Cu gustul tău am să mă-mbătat,
                                                                      Extazul...goi să ne arunce
                                                                      Departe peste lume...hăt.

                                                                 Năuci prin zbor amețitor
                                                                 Plutind, să rătăcim de noi,
                                                       Din șoapte lacrimi să ne curgă
                                                       Și să ne-mbete pe-amândoi.

                                                  Și-n vals năucitor de patimi,
                                                  Storşi de plăceri, desculț şi goi,
                                        Să ne sfârșim printre cuvinte,
                                        Ascunși...în taina...dintre noi.



















                                                                                   ORICÂND TE IUBESC

                                                                                                       Hai, iubite, în lumea mea
                                                                                                  Să te-nvăț cum se iubește, 
                                                                                             Te-oi hrăni cu dorul meu
                                                                                        De vei fi a mea poveste.

                                                                                   Te-oi purta pe lacu-ncins
                                                                              Să-ți arăt cum arde-n noapte,
                                                                         Cu săruturi să te-aprind
                                                                    Și să te topesc cu șoapte. 

                                                               Haide, vino-n codrul meu
                                                          Să asculți cum geme dorul,
                                                     Să te-adii pe frunze verzi,
                                                Să te las să-mi furi amorul.

         Să vii la izvorul dulce
              Ce jeleşte-amar în noapte,
                   Vreau, iubite, să cunoști
                        Patima ce-mi zace-n șoapte. 

                             Vreau în iarna mea să vii
                                  Să te-nchid în flori de gheață, 
                                       Printre doruri să te ning,
                                            Să rămâi al meu pe viață.

                                                  Primăvară vreau să îți fiu,
                                                       Să dezgheț furtuni în tine,
                                                            Din iubire și din doruri
                                                                 Râuri să revărs în mine.

                                                                                                Vara-n verde-am să te duc
                                                                                            Să te-ngrop în fericire,
                                                                                       Vreau în tine să ajung
                                                                                  Să-ți schimb visul în simțire. 

                                                                             Vreau cu lacrimile toamnei
                                                                        Să îmi plâng iubirea-n tine
                                                                   Şi cu galbenele-i frunze
                                                              Să-ți aștern cărare-n mine.

                                                         Vom rămâne-n veci pe lacul
                                                    Care-a curs în noi, iubire,
                                               Nuferi plânşi se vor așterne
                                          Peste-a noastră amintire.





















VINO

            Vreau, iubite, să te chem
                 În adâncul meu fierbinte
                      Să te las să îmi cunoști
                           Patima ce zace-n minte.

                                Vino-n lumea mea profundă
                                     Să ne-ascundem în iubire,
                                          Să te-nlănțui printre șoapte, 
                                               Să rămâi a mea privire.

                         Vino, prin sărutu-mi cald
                               Să te sorb în veșnicie,
                                    Prin lăuntru-mi să te slobod,
                                         Trupu-ți taină să îmi fie.

                                                                         Vino-n codru ruginiu
                                                                              S-adormim sub toamna udă, 
                                                                                   Numai galbenul din frunză
                                                                                        Geamătul să ni-l audă. 

                                                                                               Vino-n dor să te cuprind
                                                                                          Și-n alint de șoaptă dulce
                                                                                     Sufletul să îți sărut
                                                                                Cu-ale sufletului buze.

                                                                           Cu o pajiște întinsă
                                                                      Am să te cuprind, iubite,
                                                                 Cu săruturi verzi de iarbă
                                                            Te-oi păstra printre cuvinte.

                                                       Pe aripi de frunze-n rouă
                                                  Gândul ființei mele-ascuns
                                             Te-o purta să afli taina
                                        Dorului nicicând pătruns. 

                                                              Cu miresmele pădurii
                                                                   Ne-om îmbălsăma ființa,
                                                                        Când sfârși-vom ne rămână
                                                                             Dâra vieții și dorința.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu