România

România

joi, 5 ianuarie 2017

Poeți contemporani în Regal eminescian: Mirela Marcoci

Mirela Marcoci - Madrid, Spania





















Cuvinte goale

                                                    M-am rătăcit printre cuvinte goale,
                                                    din coadă răsunau, precum spuneai,
                                                    mă rog de tine să-mi răsari în stele,
                                                    nu pricepeam de ce mă dojeneai.

                                                    Cu umilință azi, eu cer iertare,
                                                    și slova-mi jur, de pot să o îndrept,
                                                    pe cer a împietrit orice-ntrebare,
                                                    acum văd ce-i strâmb, și cum e drept.

                                                    Coboară să-ți sărut fruntea stelară,
                                                    sau pe-a mea frunte tu să mă săruți,
                                                    că nu știu geniule de-ți sunt ocară,
                                                    și de se cade chiar să mă asculți.

                                                    Și iacă iarăși vorba cum îmi pare
                                                    că-i un deșert plantat cu uscăciuni,
                                                    din cerul tău se scurg lacrimi amare,
                                                    mai bine tac decât să isc furtuni...

Grafică, Mihai Cătrună









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu